آنستیل و بن گانگ، در یک شرکت ادغام می شوند
,

ادغام دو شرکت فولاد چینی

by

دو تولیدکننده بزرگ فولاد چین، آنستیل و بن گانگ، در یک شرکت ادغام می شوند تا ظرفیت تولید سالانه خود را به ۶۳ میلیون تن فولاد برسانند.

بنابر توافق نامه ادغام در ۲۰ آگوست، بن گانگ، که در حال حاضر متعلق به کمیته مدیریت املاک استان لیائونینگ است، ۵۱ درصد از سهام این شرکت را به آنستیل اهدا می کند و زیرمجموعه آن می شود. هر دو شرکت ادغام را راهی برای سازماندهی مجدد و افزایش قابلیت های صنعتی می دانند. این ادغام تحت مقررات ضد انحصار چین توسط ادارات دولتی مرتبط بررسی می شود.

پس از اتمام کلیه مراحل ادغام، آنستیل دارای ظرفیت تولید سالیانه ۶۳ میلیون تن فولاد خام خواهد بود که عملاً پس از گروه فولادی بائواستیل چین و آرسلورمیتال چند ملیتی مستقر در لوکزامبورگ، سومین تولید کننده فولاد در جهان خواهد شد.

به گزارش فولاد ایران، آنستیل قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ به تولید سالانه ۷۰ میلیون تن فولاد خام و ۵۰ میلیون تن کنسانتره آهن دست یابد و درآمد خود را به حدود ۳۰۰ میلیارد یوان (۴۶.۳ میلیارد دلار) برساند. چین، بزرگترین تولید کننده جهان با ۱.۰۶۵ میلیارد تن فولاد خام در سال ۲۰۲۰ ، در حال تجدید ساختار در صنعت فولاد خود با تشکیل تعدادی از مجموعه های بزرگ فولاد تا سال ۲۰۲۵ است.

منبع: راشاتودی
ترجمه: ف. اسکندرخو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *