علیرضا محمودی
,

تولید میلگرد آلیاژی برای اولین بار در فولاد آذربایجان

by

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان؛ دکتر علیرضا محمودی در این خصوص گفت: در راستای توسعه فعالیت و افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی این شرکت، امکان سنجی تولید میلگرد ساده سایز ۳۰ تا ۶۰ فولاد از جنس ck45 و سایز ۶۰ فولاد Cr70 انجام و تولید آزمایشی آن با موفقیت صورت پذیرفت.

وی افزود: با توجه به ارزش افزوده نسبتاً بالای تولید این محصول و و جود بازار فروش مناسب آن، تیم مهندسی امور بهره برداری و کنترل کیفی شرکت با لحاظ شرایط و امکانات موجود و بدون صرف هزینه اضافی میلگرد ساده سایز ۳۲ از جنس ۵SP به طور آزمایشی تولید نمود.

دکتر محمودی با اشاره به تجربه کاری بالای مهندسین و کارگران خط تولید شرکت فولاد آذربایجان اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم محصولات یاد شده را با استاندارد DIN 1013 آلمان تولید و به مشتری تحویل نماییم.میلگرد آلیاژی

وی ابراز کرد: با این تجربه موفق این نوید را به مصرف کنندگان فولادهای صنعتی و کم آلیاژی می دهیم که در آینده ای نزدیک میلگردهای ساده از سایز ۳۰ الی ۶۰ را از جنس های مختلف تولید و با کیفیت بسیار مطلوبی به بازار عرضه کنیم. که با این کار علاوه بر رفع نیازهای داخلی از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

مقاطع میلگرد آلیاژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *