,

افزایش تولید و فروش شرکت جیندال

by

تولیدکننده پیشرو فولاد هندوستان، جیندال(JSPL)، علیرغم شرایط نامساعد بازار به دلیل بیماری همه گیر کووید-۱۹، در ماه ژوئیه تولید و فروش قوی ثبت کرد.

تولید یکپارچه فولاد با رشد ۱۳ درصدی در طول ماه به ۷/۴ میلیون تن رسید. میزان تولید فولاد مستقل نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته و ۶/۰۳ میلیون تن بوده است.

فروش مستقل فولاد توسط این شرکت از رشد ۲۹ درصدی در مقایسه با سال گذشته به ۶/۳۷ میلیون تن خبر داد. این میزان در مقایسه با سال گذشته ۴.۹۳ میلیون تن است. فروش صادرات ۳۹ درصد از کل فروش مستقل را به خود اختصاص داده است. فروش تلفیقی فولاد با ۲۵ درصد افزایش در طول سال به ۷.۶۲ میلیون تن رسید.

میزان تولید JSIS عمان(واحد تولیدی شرکت در عمان) ۱/۳۷ میلیون تن بود. این مقدار نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی یعنی ۱۱٪ افزایش داشته است. میزان فروش در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته و به ۱/۲۵ میلیون تن رسیده است.

با بیان عملکرد چشمگیر این شرکت، VR Sharma ، مدیر عامل ، JSPL گفت که عملکرد درخشان شرکت در زمان های بحرانی، عمدتا به تلاش های اختصاصی نیروی کار آن مربوط است. وی افزود: بسته حمایتی اعلام شده توسط دولت این کشور احتمالاً اقتصاد را مجدداً راه اندازی می کند و این به نوبه خود باعث افزایش تقاضای داخلی فولاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *