فولاد_JSW
, ,

کاهش تولید فولاد خام JSW هند در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰

by

JSW Steel Limited مستقر در بمبئی می گوید تولید فولاد خام این شرکت در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ ، در مقایسه با بازده در همان بازه زمانی در سال ۲۰۱۹، ۳۰ درصد کاهش، را نشان می دهد. این سازنده فولاد همچنین از خسارت ۱/۴۶ میلیارد روپیه هند (معادل ۱۹/۵ میلیون دلار) در این سه ماهه خبر داده است.

 

سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ ، اولین  سه ماهه در سال مالی ۲۰۲۱ JSW Steel است. علاوه بر این که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۰/۲ درصد پایین تر است، نسبت به سه ماهه قبلی ۲۵/۴ درصد کاهش یافته است، زیرا   COVID-19  باعث کندی رشد اقتصادی در هند و سایر مناطق عملیاتی JSW شده است.

 

این شرکت می گوید سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۱ “با چالش های چشمگیر اختلال زنجیره های عرضه ” و “افت شدید سطح تقاضا و فعالیت” در بازار داخلی هند روبرو شده است.

 

این شرکت با توجه به فعالیت های ایالات متحده، یادآوری کرده است که به طور موقت کارخانه قوس الکتریکی (EAF) خود را در اوهایو تعطیل کرده است و می گوید: کارخانه لوله و ورق آن در تگزاس ۱۱ میلیون دلار در جدیدترین سه ماه سال از دست داده است. براساس گزارشJSW ، کارخانه این شرکت در ایتالیا نیز در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۱ ، ۷ میلیون یورو (۸/۲ میلیون دلار) از دست داده است.

 

با توجه به چشم انداز خود،  JSW در گزارش های خود می نویسد: در هند “فعالیت های اقتصادی در سراسر مجموعه در حال افزایش است” ، اما این که محدودیت های داخلی مربوط به COVID-19 در آنجا وجود دارد “همچنان یک خطر اساسی برای حفظ سرعت بهبود است”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *