تاتا-استیل
,

گزارش تاتا استیل از تولید فولاد در هند

by

تاتا استیل اعلام کرد: “به طور کلی میزان تولید و فروش ۱QFY21 به دلیل شیوع COVID-19 کمتر بود و محدودیت های حمل و نقل به شدت بر فعالیت صنعتی و مقدار موردنیاز مصرف کننده در همه جا  تاثیر گذاشت. در هند، استفاده از ظرفیت امکانات بالادستی ما در ماه آوریل به حدود ۵۰٪ رسید در حالی که واحدهای پایین دست بسته بودند. با شروع مرحله بازگشایی، سطح بهره برداری به تدریج تا پایان ماه ژوئن به سطح حدود ۸۰٪ رسید. صنایع پایین دست نیز فعالیت از سر گرفتند و به تدریج در حال پیشرفت هستند. برای مقابله با بسته شدن بازارهای هند در آوریل و مه، صادرات با بهره برداری از بازارهای جدید و بهبود قابلیت زنجیره تأمین افزایش چشمگیری داشت و حدود ۵۰ درصد از کل فروش را در ۱QFY21 تشکیل می دهد. در حالی که در ماه آوریل و مه فروش کمتر بود، با شروع فعالیت اقتصادی در هند، فروش در ماه ژوئن به طور قابل توجهی بهبود یافت. با ادامه بازگشایی ها و بهبود تقاضای داخلی، نسبت فروش داخلی از سه ماهه دوم افزایش می یابد. ”

این منبع همچنین گفت: “در حالی که بازارهای شهری بهبود کندی را تجربه می کنند، خرده فروشی به ویژه در بازارهای روستایی شاهد افزایش تقاضا است. در طول این سه ماه، ما دو برند جدید Coated GalvaRoS و Colornova را برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان راه اندازی کردیم. ما منابع مربوط به پروژه شرکت حمل و نقل منطقه ای سرمایه ملی را آغاز کردیم، یک پروژه مهم ما همچنین برای گریدهای API X60 و X70 برای تأمین قطعات نفت و گاز تائیدیه دریافت کرده ایم. ”

تاتا استیل اضافه کرد: “در حالیکه اروپا محدودیت کاملی را تحمیل نکرد، وضعیت ضعیف اقتصاد کلان بیشتر تحت تأثیر شیوع COVID-19 قرار گرفت. در این شرایط، سطح تولید ما در اروپا به حدود ۷۰ درصد بهره برداری رسیده است. بخش های مصرف کننده کلیدی فولاد مانند خودرو و بخش ساخت و ساز همچنان تحت فشار هستند اما تقاضا برای مواد بسته بندی قوی بوده است. ”

آمار-تولید

آمار-فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *