امارات صادرات قراضه را به طور موقت متوقف می کند

by

دفتر بین المللی بازیافت (BIR) نقل می کند که  صادرات قراضه آهن و کاغذ بازیافت شده به مدت چهار ماه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

BIR به اعضای خود هشدار داده است که امارات متحده عربی (UAE) صادرات قراضه آهنی و کاغذ را از ۱۵ مه به مدت چهار ماه متوقف می کند. این انجمن گزارش های مطبوعاتی اخیر را منبع اطلاعات ذکر می کند.

این اقدام برای بهبود  میزان عرضه داخلی در مواجه با وضعیت اقتصادی ایجاد شده بواسطه شیوع کووید-۱۹ در نظر گرفته شده است.

به گزارش BIR،  قراضه آهنی مورد نظر همه گریدهای قراضه اصلی را شامل می شود: کد های HS 720410 ، ۷۲۰۴۲۱ ، ۷۲۰۴۲۹ ، ۷۲۰۴۳۰ ، ۷۲۰۴۴۱ ، ۷۲۰۴۴۹ و ۷۲۰۴۵۰. در مورد کاغذ، گریدهای مورد نظر ۴۷۰۷۱۰ ، ۴۷۰۷۲۰ ، ۴۷۰۷۳۰ و ۴۷۰۷۹۰ است.

براساس گفته های کالانیش کامویدیتی بخش انگلستان، شنیده شده که این اقدام در پاسخ به کمبود قراضه در امارات متحده عربی ناشی از کاهش همه جانبه نرخ جمع آوری ضایعات است. “سه سازنده فولاد خام در امارات متحده عربی عبارتند از صنایع فولاد امارات و خلیج فارس، هر دو در ابوظبی، و فولاد شفتاف مستقر در شارجه. گزارش شده است که در ماه آوریل با کاهش فعالیت اقتصادی امارات به دلیل کاهش COVID-19، محصول این تولیدکنندگان کاهش یافته است. »

کالانیش گزارش داد که امارات متحده عربی سالانه حدود ۱ میلیون تن قراضه آهنی صادر می کند که بیشتر آنها به هند و پاکستان می روند.

براساس اطلاعات موجود در TrendEconomy، پنجاه و یک درصد از صادرات فیبر امارات در سال ۲۰۱۸ به هند ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *