,

آمار جهانی تولید فولاد خام در مارس ۲۰۲۰

by

تولید جهانی فولاد خام برای ۶۴ کشور گزارش شده به انجمن جهانی فولاد، در مارس ۲۰۲۰،  ۱۴۷.۱ میلیون تن (Mt) بود که نسبت به مارس ۲۰۱۹ کاهش ۶ درصدی نشان می دهد. با توجه به مشکلات ایجاد شده در پی پاندمی کووید-۱۹، بسیاری از ارقام این ماه تخمین هایی از انجمن های ملی و منطقه ای است که ممکن است با به روزرسانی تولید ماههای آینده اصلاح شود.

آمار تولید فولاد خام

تولید فولاد خام جهانی در سه ماه اول سال ۲۰۲۰، ۴۴۳ میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۱.۴ درصد کاهش داشته است. آسیا ۳۱۵.۲ میلیون تن از فولاد خام را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تولید کرد که نسبت به سه ماهه اول سال گذشته، ۰.۳ درصد کاهش داشته است. سهم تولید اتحادیه اروپا ۳۸.۳ میلیون تن است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است. تولید فولاد خام آمریکای شمالی با کاهش ۴ درصدی در سه ماه اول امسال، ۲۹.۵ میلیون تن تولید را گزارش کرده است.

توزیع آمار تولید فولاد خام

در آسیا، چین در ماه مارس ۲۰۲۰، ۷۹ میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که نسبت به مارس ۲۰۱۹ کاهش ۱.۷ درصدی را نشان می دهد. هند ۸.۷  میلیون تن تولید فولاد خام را در مارس ۲۰۲۰ تخمین زده، که نسبت به سال گذشته ۱۳.۹ درصد کاهش داشته است. ژاپن ۸.۲ میلیون تن از تولید فولاد خام را در ماه مارس تخمین زده که ۹.۷ درصد کاهش را نشان می دهد. کره جنوبی در مارس ۲۰۲۰، ۵.۸ میلیون تن از فولاد خام تولید کرد که ۷.۹ درصد کاهش داشته است.

 

در اتحادیه اروپا، آلمان ۲.۹ میلیون تن از تولید فولاد خام را در مارس ۲۰۲۰ تخمین می زند، که ۲۰.۹ درصد کاهش یافته است. ایتالیا در ماه مارس ۱.۴ میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که ۴۰.۲ درصد کاهش داشته است. فرانسه ۱.۲ میلیون تن تولید فولاد خام را گزارش کرده که ۱۳.۲ درصد کاهش را نشان می دهد. اسپانیا با کاهش ۱۴.۶ درصدی، ۱.۲ میلیون تن تولید را گزارش داده است.

 

تولید ایالات متحده در ماه مارس ۲۰۲۰، با کاهش ۶ درصدی، به ۷.۲ میلیون تن رسید.

روسیه ۵.۹ میلین تن را تخمین زده که نسبت به مقدار مشابه سال قبل ۴.۴ درصد کاهش دارد. اکراین ۱.۸ میلیون تن تولید تخمین زده که ۱۰.۳ درصد کاهش داشته است.

برزیل ۲.۶ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که ۸.۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

میزان تولید فولاد خام ترکیه برای مارس ۲۰۲۰ معادل ۳.۱ میلیون تن بوده است که نسبت به مارس ۲۰۱۹ رشد ۴.۱ درصدی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *