کنفرانس آلومینیوم در آمستردام

by

فعالان بازار آلومینیوم از سراسر دنیا ششم تا هشتم نوامبر برای کنفرانس آلومینیوم درباره بازار در سال ۲۰۱۹ به آمستردام می‌روند. این کنفرانس زمانی برگزار می‌شود که موضوعات اقتصاد کلان تاثیر بسزایی بر بازارهای جهانی آلومینیوم دارد.

به گزارش آیزکس، شرکت کنندگان در کنفرانس درباره چگونگی رفع تحریم‌های امریکا علیه روسیه به مرور زمان، اثرات جنگ تجاری امریکا و چین بر بازار قراضه در سال آینده  و تقاضای خودروی اروپا بعد از شروع سیاستهای تست انتشار اتحادیه اروپا بحث می‌کنند.

جنگ تجاری چین و آمریکا که قیمت ضایعات آلومینیوم را در اروپا و سایر بازارها بالا برد، همچنین کاهش تقاضای اتومبیل در اروپا به دلیل سیاستهای تست انتشار اتحادیه اروپا که قیمتها را پایین برد  در این کنفرانس مورد بحث قرار می گیرند.

تولیدکنندگان آلومینیوم بر این باورند که بخاطر مشکلات بین آمریکا و چین و عدم ثبات روسیه  در یک تنگنا هستند.محورهای اصلی این کنفرانس، جنگ تجاری و چشم انداز بازار قراضه و آلومینیوم است.

روز اول این کنفرانس درباره تقاضای بازار، جنگ تجاری، قوانین محیط زیست و چگونگی تاثیرگذاری بر بازار ، بازار مواد اولیه آلومینیوم ، اثرات بازار ثانویه آلومینیوم بر افزایش وسایل نقلیه الکتریکی و تکنولوژیها میزگردهایی برگزار می شود.

روز دوم درباره تکنولوژیهای بازیافت و چالشها و فرصتهای آینده پنلهایی خواهند داشت.

اما چشم انداز سال بعد همچنان نامعلوم است و شرکت کنندگان امید دارند که با پنلهای این کنفرانس به یک چشم انداز واضح درباره بازار سال آینده برسند.

چالش اصلی تولیدکنندگان این است که نمی دانند بازار به ثبات رسیده یا این یک توقف کوتاه است و بازار دوباره به کف می رسد یا خیر.

منبع: متال بولتن

آیزکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *