تاثیر قراضه و میلگرد ترکیه بر بیلت

تاثیر شرایط قراضه و میلگرد ترکیه بر بیلت CIS

by

ارایه تخفیفهای بیشتر از سوی تولید کننده های CIS باعث افزایش تقاضای بیلت از سوی خریداران شده است.با این همه به دلیل ضعیف بودن شرایط بنیادی قراضه و میلگرد در بازار ترکیه روند قیمت بیلت همچنان تحت فشار قرار دارد.در همین حین تقاضا در شرق اسیا عامل حمایت از تامین کننده های بیلت شده است.
به نقل از متال اکسپرت پیشنهاد های بیلت CIS به ۴۶۵ تا ۴۸۰ دلار FOB دریای سیاه/دریای AZOV است که در مقایسه با ۴۸۰ تا ۴۹۰ دلار یک هفته قبل کاهش یافته است.در آخرین معاملات یک محموله ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تنی به قیمت ۴۷۰ تا ۴۷۵ دلار FOB به شمال آفریقا به فروش رسید.
در حال حاضر تقاضای بیلت در مصر بهتر از ترکیه است و پیشنهاد های فروش به این کشور در محدوده ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلار CFR معادل ۴۷۵ تا ۴۸۰ دلار FOB قرار دارد.بر اساس آخرین گزارشها محموله ای ۱۰۰۰۰ تنی از بیلت CIS به قیمت ۵۰۵ دلار CFR توسط مصری ها خریداری شد که البته در ارزیابی قیمت اخیر لحاظ نشده است.

بازار جنوب شرق اسیا برای فولاد سازهای CIS همچنان جذاب است و در آخرین معاملات ۵۰۰۰۰ تن بیلت به قیمت ۴۷۵ دلار FOB به این منطقه به فروش رسید.قیمت منطقی بیلتCIS برای عرضه به این منطقه در محدوده ۵۱۵ تا ۵۲۵ دلار CFR ارزیابی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *